گروه پارلمان

گروه پارلمان

رستوران های دریاچه چیتگر باملند

خانه » مجله اینترنتی » رستوران های دریاچه چیتگر باملند

۲۱ آبان ۱۴۰۲

رستوران های دریاچه چیتگر

رستوران های دریاچه چیتگر

در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس  –  دریاچه چیتگر مرکز تفریحی باملند واقه شده است که محیطی بسیار مفرح و زیبایی را پدید آورده است .

 

دسترسی به مرکز خرید بام لند

اگر با وسیله نقلیه شخصی خود عازم بام لند هستید میبایست از اتوبان آزادگان شمال به سمت اتوبان خرازی وارد شده و بعد از عبور از پروژه اطلس چیتگر به سمت بلوار کاشان که نام جدید آن جنگلبان جنوب میباشد به میدان ساحل رفته و سپس با دنبال کردن تابلو های موجود به مرکز خرید خواهید رسید .

رستوران های دریاچه چیتگر

رستوران های بام لند

رستوران های دریاچه چیتگر – خوشبختانه رستوران‌های  فراوانی هم در این منطقه پیدا می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای لذتبخش را برای مردم به ارمغان آورد. در واقع می‌توان این طور گفت که بیشتر از 30 رستوران و کافه در این محله به چشم می‌خورد. این موارد به چند دسته تقسیم می‌شوند:

1- در ابتدا رستوران‌های بین المللی را داریم که از آن‌ها باید به رستوران کباب ترکی، رستوران عربی زاهد العراقی، رستوران هندی، رستوران چینی، رستوران لبنانی، رستوران ایتالیایی و موارد دیگر اشاره داشت.

2- بعد از آن نوبت به رستوران‌های ایرانی می‌رسد. مواردی همچون دروازه طهرون، رستوران ته دیگ، چلوکبابی رفتاری، رستوران سماک و رستوران چراغان در آن جا دیده می‌شود.

3- از فست فودهای این رستوران نیز نباید به سادگی عبور کرد. این فست فودی‌ها نیز به چند دسته یعنی ایتسک هاوس، جوگریل، چیکن فکتوری، برگر فکتوری، سالادبار ورف و نایابارا مربوط می‌شود. البته فست فودی‌های بام لند به انواع دیگری هم مربوط می‌شود.

4- در نهایت باید کافه‌های بام لند را نام برد . برخی از آن‌ها به صورت کافه رستوران هستند و در برخی دیگر صرفا می‌توان قهوه و موارد مشابه را سفارش داد. کیفیت قهوه‌های این کافه‌ها فوق العاده است و چای بار رستا، کافه بالون رویایی، کافه باپاری، کافه شمرون، کافه لایم پلاس، کافه قمر، کافه آله و کافه آنتیکا را باید از آن‌ها دانست.

 

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی ایران است که در غرب تهران قرار دارد. این دریاچه به دلیل امکانات تفریحی و گردشگری متعددی که دارد، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تهران است.

در اطراف دریاچه چیتگر، کافه رستوران های متعددی وجود دارد که می توانید در آن ها غذاهای متنوعی را میل کنید و از فضای زیبای دریاچه لذت ببرید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کافه رستوران های اطراف دریاچه چیتگر می پردازیم:

  • رستوران رویال لانژ بام لند

رستوران رویال بام لند یکی از مجلل ترین و لوکس ترین رستوران های اطراف دریاچه چیتگر است. این رستوران در طبقه ششم مرکز خرید بام لند قرار دارد و منظره بی نظیری از دریاچه دارد. رستوران رویال بام لند انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با بهترین کیفیت سرو می کند. رستوران رویال لانژ رستورانی بسیار متفاوت است. کشتی تفریحی دو طبقه‌ای که در میان آب‌های دریاچه چیتگر با موسیقی زنده به مشتریان خود سرویس می‎‌دهد. اگر تمایل دارید طعم غذاهای متفاوت و فوق‌العاده‌ای را امتحان کنید؛ بهتر است سری به این رستوران بزنید. انواع غذاهای مختلف حتی غذاهای بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم : royallounge_restaurant@

شماره تماس :‌ 09121693209

رستوران رویال لانژ بام لند


 

  • رستوران کوبابا بام لند

رستوران کوبابا بام لند یک رستوران ترکی است که انواع غذاهای ترکی را با طعمی اصیل سرو می کند. این رستوران در طبقه همکف مرکز خرید بام لند قرار دارد و فضایی دنج و صمیمی دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم :  KUBABA RESTAURANT (@kubaba.kitchen)

شماره تماس :  02140447417

رستوران کوبابا بام لند


 

  • رستوران ایتالیایی رومانا (بام لند)

رستوران رومانا بام لند یک رستوران ایتالیایی است که انواع غذاهای ایتالیایی را با کیفیتی عالی سرو می کند. این رستوران در طبقه همکف مرکز خرید بام لند قرار دارد و فضایی شیک و مدرن دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم :  romanarestaurant@

شماره تماس :‌ 02140447210

مسیریابی گوگل

رستوران ایتالیایی رومانا (بام لند)


  • رستوران شمرون بام لند

رستوران شمرون بام لند یک رستوران ایرانی است که انواع غذاهای ایرانی را با طعمی سنتی سرو می کند. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید بام لند قرار دارد و فضایی دلباز و آرام دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم : Cafe Shemroon (@cafeshemroon)

شماره تماس :‌ ۴۰۴۴۷۳۷۱   -۴۰۴۴۷۳۴۲

مسیریابی گوگل

رستوران شمرون بام لند رستوران شمرون بام لند


 

  • رستوران آنتیکا بام لند

رستوران آنتیکا بام لند یک رستوران لبنانی است که انواع غذاهای لبنانی را با طعمی لذیذ سرو می کند. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید بام لند قرار دارد و فضایی شاد و پرانرژی دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم :  Antika Cafe Resto Bam Land (@antika_cafe_resto_bamland)

شماره تماس :‌ 02140443029

مسیریابی گوگل

رستوران آنتیکا بام لند


  • رستوران سروستان باملند

رستوران سروستان یک رستوران ایرانی است که انواع غذاهای ایرانی را با طعمی عالی سرو می کند. این رستوران در میدان موج، جنب دریاچه چیتگر قرار دارد و فضایی دنج و صمیمی دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم :  cafe.sarvestaan – کافه رستوران سروستان_ دریاچه

رستوران سروستان باملند


 

  • رستوران زاهد العراقی

رستوران زاهد العراقی یک رستوران سنتی ایرانی است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را با طعمی اصیل سرو می کند. این رستوران در میدان موج، جنب دریاچه چیتگر قرار دارد و فضایی دلباز و آرام دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم :  zahed_al_iraqi@

شماره تماس :‌ 02140447138

مسیریابی گوگل

رستوران زاهد العراقی رستوران زاهد العراقی


 

  • رستوران پدرخوانده باملند

رستوران پدرخوانده یک رستوران ایتالیایی است که انواع غذاهای ایتالیایی را با کیفیتی عالی سرو می کند. این رستوران در میدان موج، جنب دریاچه چیتگر قرار دارد و فضایی شیک و مدرن دارد.

اطلاعات تماس 

صفحه اینستاگرم : پیج رسمی رستوران پدر خوانده (@godfather_restaurant)

رستوران پدرخوانده باملند


این ها تنها برخی از بهترین کافه رستوران های اطراف دریاچه چیتگر هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید و از غذای لذیذ و فضای زیبای دریاچه چیتگر لذت ببرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *