گروه پارلمان

گروه پارلمان

شهرک های اطراف چیتگر

خانه » مجله اینترنتی » شهرک های اطراف چیتگر

۳۰ آبان ۱۴۰۲

شهرک های اطراف چیتگر منطقه 22 تهران معرفی آشنایی نقشه دسترسی

شهرک های اطراف چیتگر

در مقاله شهرک های اطراف چیتگر در ابتدا به معرفی محله چیتگر می پردازیم . چیتگر نام یک محله در شمال غرب تهران است. این محله به دلیل نزدیکی به جنگل های سرسبز و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی که دارد، یکی از محله های محبوب تهران است. این محله در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده است. چیتگر از سمت شمال به بزرگراه همت، از سمت شرق به دهکده المپیک، از سمت غرب به دریاچه چیتگر و از سمت جنوب به پارک جنگلی چیتگر محدود می شود.

چیتگر به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر، آب و هوای مطبوعی دارد. همچنین، این محله دارای دسترسی آسان به بزرگراه های همت و آزادگان است و به همین دلیل به یکی از محله های پرتردد تهران تبدیل شده است.

چیتگر دارای دو بخش شمالی و جنوبی است. بخش شمالی چیتگر دارای بافتی نوساز و مدرن است و از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار است. بخش جنوبی چیتگر نیز دارای بافتی قدیمی تر است، اما در سال های اخیر شاهد ساخت و سازهای جدیدی بوده است.

از جمله جاذبه های گردشگری چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریاچه چیتگر
  • پارک جنگلی چیتگر
  • مرکز تجاری ایران مال
  • دهکده المپیک

چیتگر یکی از محله های محبوب تهران برای زندگی است. این محله دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است و آب و هوای مطبوعی دارد.

شهرک های اطراف چیتگر عبارتند از:

شهرک گلستان منطقه 22 تهران

این شهرک در شمال چیتگر واقع شده است و یکی از بزرگترین شهرک های تهران است. شهرک گلستان دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله مراکز خرید، مجتمع های مسکونی، مدارس و دانشگاه ها است.

شهرک گلستان شهرک های اطراف چیتگر

شهرک گلستان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین محله های منطقه 22 تهران است. این محله در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه همت، از شرق به دهکده المپیک، از غرب به دریاچه چیتگر و از جنوب به پارک جنگلی چیتگر محدود می شود.

شهرک گلستان دارای بافتی نوساز و مدرن است و از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراکز خرید: مرکز خرید گلستان، مرکز خرید کوهک، مرکز خرید هوانیروز، مرکز خرید سروستان
  • مجتمع های مسکونی: مجتمع مسکونی گلستان، مجتمع مسکونی کوهک، مجتمع مسکونی هوانیروز، مجتمع مسکونی سروستان
  • مراکز تفریحی: دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، مرکز تجاری ایران مال

شهرک گلستان به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر، آب و هوای مطبوعی دارد. همچنین، این محله دارای دسترسی آسان به بزرگراه های همت و آزادگان است و به همین دلیل به یکی از محله های پرتردد منطقه 22 تهران تبدیل شده است.


 

شهرک چیتگر پهنه بی استقلال شهرک های اطراف چیتگر

شهرک چیتگر منطقه 22

شهرک ارتشی ساز چیتگر یکی از بزرگترین شهرک های مسکونی در منطقه 22 تهران است که توسط بنیاد تعاون ارتش ساخته شده است. این شهرک در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه همت، از شرق به دهکده المپیک، از غرب به دریاچه چیتگر و از جنوب به پارک جنگلی چیتگر محدود می شود.

شهرک ارتشی ساز چیتگر دارای سه پهنه به نام های پهنه A، پهنه B و پهنه D است. پهنه A قدیمی ترین پهنه این شهرک است و در سال های 1380 تا 1385 ساخته شده است. این پهنه دارای 15 بلوک مسکونی با مجموع 1500 واحد مسکونی است. پهنه B در سال های 1385 تا 1390 ساخته شده است و دارای 17 بلوک مسکونی با مجموع 1700 واحد مسکونی است. پهنه D نیز در حال ساخت است و قرار است دارای 32 بلوک مسکونی با مجموع 3200 واحد مسکونی باشد.

واحدهای مسکونی شهرک ارتشی ساز چیتگر در متراژهای مختلف از 60 تا 150 متر مربع ساخته شده اند. این واحدها دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی از جمله آسانسور، پارکینگ، انباری و فضای سبز هستند.

شهرک ارتشی ساز چیتگر به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر، آب و هوای مطبوعی دارد. همچنین، این شهرک دارای دسترسی آسان به بزرگراه های همت، خرازی و آزادگان است و به همین دلیل به یکی از محله های پرتردد تهران تبدیل شده است.

از جمله مزایای زندگی در شهرک ارتشی ساز چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای مطبوع
  • دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی
  • امنیت بالا

از جمله معایب زندگی در شهرک ارتشی ساز چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترافیک سنگین در ساعات پیک
  • آلودگی هوا

در مجموع، شهرک ارتشی ساز چیتگر یکی از محله های محبوب تهران برای زندگی است. این محله دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعدد است و آب و هوای مطبوعی دارد.

در ادامه به معرفی هر یک از پهنه های شهرک ارتشی ساز چیتگر می پردازیم:

پهنه A

پهنه A شهرک ارتشی ساز چیتگر قدیمی ترین پهنه این شهرک است و در سال های 1380 تا 1385 ساخته شده است. این پهنه دارای 15 بلوک مسکونی با مجموع 1500 واحد مسکونی است. واحدهای این پهنه در متراژهای 60 تا 120 متر مربع ساخته شده اند.

پهنه A شهرک ارتشی ساز چیتگر دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی از جمله آسانسور، پارکینگ، انباری و فضای سبز است. همچنین، این پهنه دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه همت و دهکده المپیک است.

پهنه B

پهنه B شهرک ارتشی ساز چیتگر در سال های 1385 تا 1390 ساخته شده است و دارای 17 بلوک مسکونی با مجموع 1700 واحد مسکونی است. واحدهای این پهنه در متراژهای 60 تا 150 متر مربع ساخته شده اند.

پهنه B شهرک ارتشی ساز چیتگر دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی از جمله آسانسور، پارکینگ، انباری و فضای سبز است. همچنین، این پهنه دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه خرازی و دریاچه چیتگر است.

پهنه D

پهنه D شهرک ارتشی ساز چیتگر در حال ساخت است و قرار است دارای 32 بلوک مسکونی با مجموع 3200 واحد مسکونی باشد. واحدهای این پهنه در متراژهای 60 تا 150 متر مربع ساخته خواهند شد.

پهنه D شهرک ارتشی ساز چیتگر دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی از جمله آسانسور، پارکینگ، انباری و فضای سبز خواهد بود. همچنین، این پهنه دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه همت و دهکده المپیک خواهد بود.


شهرک مرواریدشهر شهرک استقلال شهرک های اطراف چیتگر
شهرک مرواریدشهر یکی از شهرک های مسکونی در منطقه 22 تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده است. این شهرک از شمال به بزرگراه همت، از شرق به شهرک چیتگر، از غرب به جاده وردیج و واریش و از جنوب به اراضی ورد آورد محدود می شود.

شهرک مرواریدشهر در زمینی به مساحت 58 هکتار واقع شده است و دارای 59 برج مسکونی با مجموع 8500 واحد مسکونی است. واحدهای این پروژه با متراژهای 110 تا 192 متر مربع ساخته شده‌اند.

 


شهرک شهید باقری استقلال شهرک های اطراف چیتگر

شهرک شهید باقری منطقه 22 تهران

شهرک شهید باقری یکی از شهرک های جدید و مدرن منطقه 22 تهران است. این شهرک در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه خرازی، از شرق به بلوار بهارستان، از غرب به بن بست مظفر و از جنوب به دریاچه چیتگر محدود می شود.

شهرک شهید باقری در ابتدا به عنوان محل سکونت کارکنان سپاه پاسداران و آتش نشانی ساخته شد، اما امروزه محل زندگی بسیاری از افراد عادی نیز به شمار می رود. این شهرک دارای بافتی نوساز و مدرن است و از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراکز خرید: مرکز خرید بوستان آبشار، مرکز خرید سروستان، مرکز خرید بهار
  • مجتمع های مسکونی: مجتمع مسکونی آبشار، مجتمع مسکونی سروستان، مجتمع مسکونی بهار
  • مراکز درمانی: بیمارستان تریتا

شهرک شهید باقری به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر، آب و هوای مطبوعی دارد. همچنین، این محله دارای دسترسی آسان به بزرگراه های خرازی و همت است و به همین دلیل به یکی از محله های پرتردد منطقه 22 تهران تبدیل شده است.

 


شهرک شهید خرازی شهرک استقلال شهرک های اطراف چیتگر

شهرک شهید خرازی منطقه 22 تهران

شهرک مهسان شهرک های اطراف چیتگر

شهرک مهسان یک شهرک مسکونی در منطقه 22 تهران است. این شهرک در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه خرازی، از شرق به بلوار اردستانی، از غرب به جاده وردیج و واریش و از جنوب به پهنه B شهرک چیتگر و مجتمع تجاری ایران مال محدود می شود.

شهرک مهسان در زمینی به مساحت 21 هکتار واقع شده است و دارای 21 برج مسکونی با مجموع 2700 واحد مسکونی است. واحدهای این پروژه با متراژهای 117 تا 192 متر مربع ساخته شده‌اند.

شهرک مهسان به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر، آب و هوای مطبوعی دارد. همچنین، این محله دارای دسترسی آسان به بزرگراه های خرازی و همت است و به همین دلیل به یکی از محله های پرتردد تهران تبدیل شده است.

شهرک مهسان در ابتدا به عنوان محل سکونت کارکنان دولت و فرهنگیان ساخته شد، اما امروزه محل زندگی بسیاری از افراد عادی نیز به شمار می رود. این شهرک دارای بافتی نوساز و مدرن است و از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار است.

از جمله مزایای زندگی در شهرک مهسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای مطبوع
  • دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی
  • امنیت بالا
  • قیمت مناسب

از جمله معایب زندگی در شهرک مهسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترافیک سنگین در ساعات پیک
  • آلودگی هوا
  • کمبود فضای سبز

در مجموع، شهرک مهسان یکی از محله های محبوب تهران برای زندگی است. این محله دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است و آب و هوای مطبوعی دارد.

 


شهرک نمونه چیتگر منطقه 22 تهران

شهرک نمونه سپاه

شهرک نمونه سپاه یکی از شهرک های منطقه 22 تهران است. این شهرک در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه خرازی، از شرق به بلوار بهارستان، از غرب به بن بست مظفر و از جنوب به دریاچه چیتگر محدود می شود.

آدرس دقیق شهرک نمونه سپاه به شرح زیر است:

  • تهران، منطقه 22، خیابان آبشار، خیابان پالیز

شهرک نمونه سپاه در زمینی به مساحت 15 هکتار واقع شده است و دارای 17 بلوک مسکونی با مجموع 1060 واحد مسکونی است. واحدهای این پروژه با متراژهای 60 تا 77 متر مربع ساخته شده‌اند.

 


شهرک استقلال شهرک های اطراف چیتگر

شهرک استقلال

شهرک استقلال یکی از محله های منطقه 21 تهران است. این محله در شمال غرب تهران واقع شده است و از شمال به خیابان دستواره، از شرق به بزرگراه آزادگان، از جنوب به بزرگراه فتح و از غرب به خیابان سپاه اسلام محدود می شود.

این محله در سال 1350 توسط شرکت عمران و توسعه ایران زمین ساخته شد. شهرک استقلال دارای بافتی نوساز و مدرن است و از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار است.

این شهرک در غرب چیتگر واقع شده است و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله مراکز خرید، مجتمع های مسکونی، مدارس و دانشگاه ها است.

 

این شهرک ها همگی دارای دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی از جمله مراکز خرید، مجتمع های مسکونی، مدارس و دانشگاه ها هستند. همچنین، این شهرک ها دارای آب و هوای مطبوع و چشم انداز زیبایی از جنگل های سرسبز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *